Automatic Subtitle Synchronizer – sincronizati subtitrarile din filme


   Cand descarcam un film, se intampla ca subtitrarea inclusa in acesta sa nu fie sincronizata in mod corespunzator cu scenele din film.Automatic Subtitle Synchronizer este un program gratuit cu ajutorul caruia putem sincroniza subtitrarea dintr-un film.Tot ce trebuie sa faceti, este sa adaugati filmul in interfata programului si sa apasati butonul Generate Synchro si incepe convertirea.Pentru setari avansate, intrati in meniul Options > Advanced Option.Programul este compatibil cu sistemele de operare Windows.

 

 

 

 

Home   Automatic Subtitle Synchronizer

Despre ionas2
Toate programele prezentate pe acest blog sunt instalate si testate pe sistemul de operare Windows 7 Ultimate(32biti) si Windows 8 Pro (32biti). Programele pentru Android sunt testate pe tableta Allview Speed City cu sistemul de operare Android 4.1 Jelly Bean.

5 Responses to Automatic Subtitle Synchronizer – sincronizati subtitrarile din filme

  1. imp source says:

    F*ckin’ awesome things here. I am very happy to see your post. Thanks a lot and i’m having a look forward to contact you.
    Will you kindly drop me a e-mail?

  2. Alex says:

    Salut !! Am si eu o problema cu programelu asta dupa ce il instalez incerc sa il deschid iar windows`ul meu imi zice ca este o problema si imi inchide programul automat…practic nu imi deschide nimic…am un win7 ultimate(64biti) asta sa fie problema ?? astept un raspuns multumesc anticipat !

Lasă un răspuns

