USB Show- recuperati fisiere ascunse de un virus de pe un stick USB


   USB Show este un program gratuit si portabil cu ajutorul caruia puteti recupera fisiere ascunse de pe un stick USB.Acesta este foarte util in cazul in care este virusat un stick USB,acesta poate ascunde fisiere importante.Trebuie doar sa conectati un stick USB la PC, deschideti programul, dati click pe butonul Recovery the hide files, selectati unitatea pe care doriti sa o scanati si dati click pe butonul OK pentru a incepe procesul de recuperare.Acest program poate fi utilizat si pe hard disk-uri, dar procesul de scanare poate dura foarte mult timp, avand in vedere marimea unui hard disk.Programul este compatibil cu sistemele de operare Windows.

 

 

HOME   USB Show

Despre ionas2
Toate programele prezentate pe acest blog sunt instalate si testate pe sistemul de operare Windows 7 Ultimate(32biti) si Windows 8 Pro (32biti). Programele pentru Android sunt testate pe tableta Allview Speed City cu sistemul de operare Android 4.1 Jelly Bean.

33 Responses to USB Show- recuperati fisiere ascunse de un virus de pe un stick USB

  1. florinnanu spune:

    un program care face intr-adevar „minuni”! Mii de multumiri!

  2. Adi spune:

    Aur curat softu…2 sticuri am recuperate…multumesc muuult!

  3. George spune:

    Merge si pe Windows XP SP2?

  4. Relu spune:

    Mii de MULTUMIRI ! Super PROGRAM !

  5. adrian007 spune:

    multumesc mult ..din suflet !!!!!!!!!!

  6. Dan spune:

    Merge perfect! Cel mai bun program! Mic, rapid si merge chiar si daca e sticku virusat! Aur curat cum zice Adi!

  7. Luminita spune:

    Super! A functionat!Am recuperat toate datele!Mii de multumiri pt informatie!

  8. licos spune:

    Da intradevar e beton programelul….

  9. ionut spune:

    Super !
    l-am gasit dupa ce am cautat tot internetul …..!
    PFIU …nu am cuvinte!

    E perfect !

  10. ovidiu b spune:

    esti un domn!

  11. ddrrr spune:

    Multumesc mult …diamant curat🙂

  12. vlad spune:

    we de unde-l descarc si yo

  13. Swirix spune:

    Ms mult…daca nu era programu’ asta muream…de ciuda

  14. provider88 spune:

    am facut scanarea respectiva dar tot nu gasesc fisierele de pe stick care imi lipsesc!!!e doar folderul gol fara fisier in el..:( ce as putea sa fac?

  15. Andrei spune:

    Va multumesc tare mult pentru aceasta minunatie.

  16. Florin spune:

    Thanks ! Mi-am recuperat mp3 playerul !

  17. Alex spune:

    Si pentru sistemul de operare wind xp este valabil programul?

  18. iulian spune:

    m-a salvat , ar trebui sa fie mai cunoscut umpic. m-a salvat din gaura cu un proiect care trebuia predat in 2 zile iar vrajeala aia de virus l-a facut disparut, si cu asta l-am recuperat, sanatate tie !!!!multam fain

  19. Laura spune:

    Foarte tare programul! multumesc mult!

  20. Foarte tare programul, cu altceva nu am reusit

  21. Ioan spune:

    Foaarte fain. Multumesc.

  22. Denisa spune:

    Multumesc din suflet!

Lasă un răspuns

