Jucati Flappy Bird in Windows 8


Probabil ca pentru multi dintre voi nu mai este nimic nou in a va mai spune ca Flappy Bird a fost retras in aceasta saptamana din Google Play si din Apple Store.Personal nu am fost adeptul acestui joc, nici nu am aflat prea multe despre Flappy Bird decat dupa retragerea acestuia din magazinele de aplicatii si nici nu inteleg cand a devenit mai cunoscut, inainte de a fi retras din magazine sau dupa retragerea acestuia?

 

 

De asemnea, am mai observat cau au mai aparut versiuni de clone a jocului Flappy Bird sub forma de malware, de asemenea exista Flappy Doge care poate fi jucat direct din browser, iar pe eBay se vand iPhone-uri cu Flappy Bird instalat cu sume undeva la 100.000 de $(am observat ca si pe site-urile romanesti de anunturi incearca unii sa vanda smartphone-uri cu Flappy Bird instalat).Probabil suma este putin exagertata dar pe iPhone sunt mai greu de instalat aplicatii din afara magazinului, fata de APK care sunt disponibile pe Android.

Aseara am dat din intamplare peste Flappy Bird in Windows Store, creatorul jocului este Ouadie Boussaid, nu este creatorul jocului original Dong Nguyen.Din comparatiile pe care le-am facut eu dintre jocul original Falppy Bird instalat pe tableta cu Android si acest joc pentru Windows 8 nu am facut nici o diferenta.In Windows Store exista si o versiune platita a jocului care costa 1,49$ si elimina reclamele din versiunea gratuita.

 

home   Flappy Bird ( Windows 8 )

Despre ionas2
Toate programele prezentate pe acest blog sunt instalate si testate pe sistemul de operare Windows 7 Ultimate(32biti) si Windows 8 Pro (32biti). Programele pentru Android sunt testate pe tableta Allview Speed City cu sistemul de operare Android 4.1 Jelly Bean.

Lasă un răspuns

